2.Оприлюднення проектів регуляторних актів та АРВ

                                                                                                       Проект

                                                                                                     

ЛЕГЕДЗИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ТАЛЬНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

___________________ СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ VІІ СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

  _________ 2019 року                   с. Легедзине                           № ___________

 

Про встановлення місцевих

податків і зборів на 2020 рік

Відповідно до статті10,  пункту 12.3 статті 12, статтей 265, 266, 267, 268, 268-1 Податкового кодексу України ( далі - ПКУ)  іззмінами, Закону України  «Про засади державноїрегуляторноїполітики  у сферігосподарськоїдіяльності» , відповідно до пункту 24 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцевесамоврядування в Україні ”, враховуючи,  аналіз регуляторного впливу,  експертнийвисновок  постійноїкомісії з питаньпланування, бюджету та фінансів, сільська рада

ВИРІШИЛА :

      1.Встановити з 1 січня 2020 року на територіїЛ егедзинської сільської ради    місцеві податки і збори    :

1.1  податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки згідно додатку 1.

 1) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з таблицею 1;

2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з таблицею 2.

 1.2.транспортний податок, згідно додатку 2.

 1.3. туристичнийз бір, згіднододатку 3.

 1.4. Збір за місця для паркування транспортних засобів, згідно додатку 4.

 1.5. Єдиний податок, згідно додатку 5.

          2.Секретарю сільської ради :

          2.1.  оприлюднити це рішення  в  одному з районних друкованих ЗМІ  та на  Інтернет- сайті сільської ради  у десятиденний строк після його прийняття та підписання.

 2.2. Копію прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи  зборів надіслати в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

         3.Дане рішення набирає чинності з  дня його оприлюднення, але не раніше 01.01.2020 року.

         4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, та фінансів.

 

Сільський голова                                                                      С.Гульченко

 

 

                                                                                Додаток  1

                                                                               до рішеннясільської ради

                                                                               від________ №_____

 

1.Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

     1.1 платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є фізичні та юридичні особи визначені в пункті  266.1. статті 266 ПКУ;

     1.2. об’єкти оподаткування визначені в пункті 266.2 статті 266 ПКУ, а об’єкти, що не є  об’єктом оподаткування, визначено в пункті  266.2. статті 266 ПКУ;

     1.3. база оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток згідно пункту 266.3. статті 266 ПКУ;

    1.4.ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначені пунктом 266.5 статті 266 ПКУ та Таблицею 1 даного рішення;

    1.5. базовий податковий (звітний) період згідно пункту 266.6. статті 266 ПКУ, дорівнює календарному року;

    1.6.порядок обчислення суми податку визначений пунктом 266.7 статті 266 ПКУ;

    1.7. порядок сплати податку визначений пунктом 266.9 статті 266ПКУ;

    1.8.строки сплати податку визначені пунктом 266.10 статті 266 ПКУ.

 

Секретар ради                                                                     В. Підгірна

        

Таблиця  1
до  додатка 1  про встановлення ставок
та пільг із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки

                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                       рішенням Легедзинської  сільської ради

                                                                         від ___________ р. № _____

 

                                    СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня  2020 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або
населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

71                       240                   7124085400

Класифікація будівель та споруд2

Ставки податку3 за 1 кв. метр
(відсотків розміру мінімальної заробітної плати)

код2

найменування2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

1 зона4

2 зона4

3 зона4

1 зона4

2 зона4

3 зона4

11

Будівлі житлові

111

Будинки одноквартирні

1110

Будинки одноквартирні50,100                          0,100

1110.1

Будинки одноквартирні масової забудови

0,100  

 

 

  0,100

 

 

1110.2

Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності

    0,100

 

 

  0,100

 

 

1110.3

Будинки садибного типу

     0,100

 

 

   0,100

 

 

1110.4

Будинки дачні та садові

 

 

 

 

 

 

112

Будинки з двома та більше квартирами

1121

Будинки з двома квартирами5

1121.1

Будинки двоквартирні масової забудови

     0,100

 

 

 

0,100

 

1121.2

Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної   комфортності

0,100

 

 

0,100

 

 

1122

Будинки з трьома та більше квартирами5

1122.1

Будинки багатоквартирні масової забудови

0,100

 

 

0,100

 

 

1122.2

Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні

   0,100

 

 

    0,100

 

 

1122.3

Будинки житлові готельного типу

х

 

 

х

 

 

113

Гуртожитки5

1130.1

Гуртожитки для робітників та службовців

х

 

 

х

 

 

1130.2

Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5

х

 

 

х

 

 

1130.3

Гуртожитки для учнів навчальних закладів5

х

 

 

х

 

 

1130.4

Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5

х

 

 

х

 

 

1130.5

Будинки дитини та сирітські будинки5                          

х

 

 

х

 

 

1130.6

Будинки для біженців, притулки для бездомних5

х

 

 

х

 

 

1130.9

Будинки для колективного проживання інші

х

 

 

х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Будівлі нежитлові

121

Готелі, ресторани та подібні будівлі

1211

Будівлі готельні

1211.1

Готелі

х

 

 

х

 

 

1211.2

Мотелі

х

 

 

х

 

 

1211.3

Кемпінги

х

 

 

х

 

 

1211.4

Пансіонати

х

 

 

х

 

 

1211.5

Ресторани та бари

0,500

 

 

0,500

 

 

1212

Інші будівлі для тимчасового проживання

1212.1

Туристичні бази та гірські притулки

х

 

 

х

 

 

1212.2

Дитячі та сімейні табори відпочинку

х

 

 

х

 

 

1212.3

Центри та будинки відпочинку

х

 

 

х

 

 

1212.9

Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше                                                               

х

 

 

х

 

 

122

Будівлі офісні

1220

Будівлі офісні5

1220.1

Будівлі органів державного та місцевого управління5

0

 

 

х

 

 

1220.2

Будівлі фінансового обслуговування

х

 

 

х

 

 

1220.3

Будівлі органів правосуддя5

х

 

 

х

 

 

1220.4

Будівлі закордонних представництв5

х

 

 

х

 

 

1220.5

Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств

0,200

 

 

0,200

 

 

1220.9

Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші

0,200

 

 

0,200

 

 

123

Будівлі торговельні

1230

Будівлі торговельні

1230.1

Торгові центри, універмаги, магазини

0,500

 

 

0,500

 

 

1230.2

Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5

   х

 

 

х

 

 

1230.3

Станції технічного обслуговування автомобілів

х

 

 

х

 

 

1230.4

Їдальні, кафе, закусочні тощо

0,500

 

 

0,500

 

 

1230.5

Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування

х

 

 

х

 

 

1230.6

Будівлі підприємств побутового обслуговування

х

 

 

х

 

 

1230.9

Будівлі торговельні інші

0,500

 

 

0,500

 

 

124

Будівлі транспорту та засобів зв’язку

1241

Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі

1241.1

Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту

х

 

 

х

 

 

1241.2

Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту

х

 

 

х

 

 

1241.3

Будівлі міського електротранспорту

х

 

 

х

 

 

1241.4

Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту

х

 

 

х

 

 

1241.5

Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі

х

 

 

х

 

 

1241.6

Будівлі станцій підвісних та канатних доріг

х

 

 

х

 

 

1241.7

Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо

х

 

 

х

 

 

1241.8

Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо

х

 

 

х

 

 

1241.9

Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші

х

 

 

х

 

 

1242

Гаражі

1242.1

Гаражі наземні

1.000

 

 

1.000

 

 

1242.2

Гаражі підземні

х

 

 

х

 

 

1242.3

Стоянки автомобільні криті

х

 

 

х

 

 

1242.4

Навіси для велосипедів

х

 

 

х

 

 

125

Будівлі промислові та склади

1251

Будівлі промислові5

1251.1

Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5

х

 

 

х

 

 

1251.2

Будівлі підприємств чорної металургії5

х

 

 

х

 

 

1251.3

Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5

х

 

 

х

 

 

1251.4

Будівлі підприємств легкої промисловості5

х

 

 

х

 

 

1251.5

Будівлі підприємств харчової промисловості5

х

 

 

х

 

 

1251.6

Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5

х

 

 

х

 

 

1251.7

Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5

х

 

 

х

 

 

1251.8

Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5

х

 

 

х

 

 

1251.9

Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5

х

 

 

х

 

 

1252

Резервуари, силоси та склади

1252.1

Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу

0,500

 

 

0,500

 

 

1252.2

Резервуари та ємності інші

0,500

 

 

0,500

 

 

1252.3

Силоси для зерна

х

 

 

х

 

 

1252.4

Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів

х

 

 

х

 

 

1252.5

Склади спеціальні товарні

х

 

 

х

 

 

1252.6

Холодильники

х

 

 

х

 

 

1252.7

Складські майданчики

х

 

 

х

 

 

1252.8

Склади універсальні

0,100

 

 

0,100

 

 

1252.9

Склади та сховища інші5

0,100

 

 

0,100

 

 

126

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення

1261

Будівлі для публічних виступів

1261.1

Театри, кінотеатри та концертні зали

х

 

 

х

 

 

1261.2

Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів

х

 

 

х

 

 

1261.3

Цирки

х

 

 

х

 

 

1261.4

Казино, ігорні будинки

х

 

 

х

 

 

1261.5

Музичні та танцювальні зали, дискотеки

х

 

 

х

 

 

1261.9

Будівлі для публічних виступів інші

1.000

 

 

1.000

 

 

1262

Музеї та бібліотеки

1262.1

Музеї та художні галереї5

х

 

 

х

 

 

1262.2

Бібліотеки, книгосховища5

х

 

 

х

 

 

1262.3

Технічні центри

х

 

 

х

 

 

1262.4

Планетарії5

х

 

 

х

 

 

1262.5

Будівлі архівів5

х

 

 

х

 

 

1262.6

Будівлі зоологічних та ботанічних садів5

х

 

 

х

 

 

1263

Будівлі навчальних та дослідних закладів

1263.1

Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ

х

 

 

х

 

 

1263.2

Будівлі вищих навчальних закладів

х

 

 

х

 

 

1263.3

Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5

х

 

 

х

 

 

1263.4

Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5

х

 

 

х

 

 

1263.5

Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5

х

 

 

х

 

 

1263.6

Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5

х

 

 

х

 

 

1263.7

Будівлі закладів з фахової перепідготовки

х

 

 

х

 

 

1263.8

Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5

х

 

 

х

 

 

1263.9

Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5

х

 

 

х

 

 

1264

Будівлі лікарень та оздоровчих закладів

1264.1

Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5

х

 

 

х

 

 

1264.2

Лікарні профільні, диспансери5

х

 

 

х

 

 

1264.3

Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5

х

 

 

х

 

 

1264.4

Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5

х

 

 

х

 

 

1264.5

Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5

х

 

 

х

 

 

1264.6

Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5

х

 

 

х

 

 

1264.9

Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5

х

 

 

х

 

 

1265

Зали спортивні5

1265.1

Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо

х

 

 

х

 

 

1265.2

Басейни криті для плавання

х

 

 

х

 

 

1265.3

Хокейні та льодові стадіони криті

х

 

 

х

 

 

1265.4

Манежі легкоатлетичні

х

 

 

х

 

 

1265.5

Тири

х

 

 

х

 

 

1265.9

Зали спортивні інші

х

 

 

х

 

 

127

Будівлі нежитлові інші

1271

Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5

1271.1

Будівлі для тваринництва5

0,010

 

 

0,010

 

 

1271.2

Будівлі для птахівництва5

х

 

 

х

 

 

1271.3

Будівлі для зберігання зерна5

0,010

 

 

0,010

 

 

1271.4

Будівлі силосні та сінажні5

0,010

 

 

0,010

 

 

1271.5

Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5

х

 

 

х

 

 

1271.6

Будівлі тепличного господарства5

х

 

 

х

 

 

1271.7

Будівлі рибного господарства5

х

 

 

х

 

 

1271.8

Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5

х

 

 

х

 

 

1271.9

Будівлі сільськогосподарського призначення інші5

0,010

 

 

0,010

 

 

1272

Будівлі для культової та релігійної діяльності5

1272.1

Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5

0,000

 

 

0,000

 

 

1272.2

Похоронні бюро та ритуальні зали

х

 

 

х

 

 

1272.3

Цвинтарі та крематорії5

0,000

 

 

0,000

 

 

1273

Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5

1273.1

Пам’ятки історії та архітектури5

0,000

 

 

0,000

 

 

1273.2

Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5

0,000

 

 

0,000

 

 

1273.3

Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5

 

 

 

 

 

 

1274

Будівлі інші, не класифіковані раніше5

1274.1

Казарми Збройних Сил5

х

 

 

х

 

 

1274.2

Будівлі поліцейських та пожежних служб5

х

 

 

х

 

 

1274.3

Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5

х

 

 

х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1274.4

Будівлі лазень та пралень

х

 

 

х

 

 

1274.5

Будівлі з облаштування населених пунктів

0,000

 

 

0,000

 

 

                 

Господарські (присадибні) будівлі – допоміжні                      0,000                           0,000

 (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї,

 хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні,

 погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні

 підстанції тощо)

 

Секретар ради                                                                В.Підгірна

 

 

Таблиця  2
до  додатка 1  про встановлення ставок
та пільг із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки

                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                          рішенням  сільської ради

                                                          від 22  червня  2018 р. № 26/1

                                         ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

Пільги встановлюються на 2020  рік та вводяться в дію
 з 01.01. 2019  року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

 

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці
або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

 

71                       240                   7124085400

Група платників, категорія/класифікація
будівель та споруд

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання за рік)

База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в

       тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи

        - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

 

Секретар  ради                                                                 В.Підгірна

 

 

                                                                                Додаток 2

                                                                                до рішення ради

                                                        від__________№___

     2. Транспортний податок

2.1. Платники  податку визначені пунктом 267.1 статті 267 ПКУ;

2.2. об’єкт оподаткування визначено пунктом 267.2 статті 267 ПКУ;

2.3.базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом

оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 ПКУ;

2.4. ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у

розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом

оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті

267 ПКУ;

2.5.податковий період, базовий податковий (звітний) період дорівнює

календарному року, що визначено пунктом 267.5 статті 267 ПКУ;

 2.6. порядок обчислення та сплати податку визначений п. 267.6.

         статті 267  ПКУ;

      2.7. порядок сплати податку  визначено в пункті 267.7 статті 267 ПКУ;

      2.8.строки сплати податку визначені  в пункті 267.8. статті 267 ПКУ.

 

Секретар ради                                                                      В.Підгірна

 

                                                                                    Додаток 3

                                                                                    До рішення ради

                                                                                    від__________№_____

 

                                  3.Туристичний збір

3.1. платники збору визначені пунктом  268.2 статті 268 ПКУ;

3.2.база справляння збору визначена пунктом 268.4 статті 268 ПКУ;

3.3. Ставка зборувстановлюється за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 ПКУ, у розмірі 0,5 відсотка - для внутрішнього туризму та 2 відсотки - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення

Справляння збору здійснюється такими податковими агентами:

а) юридичними особами, філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами юридичних осіб згідно з підпунктом 268.7.2 пункту 268.7 статті ПКУ, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 статті 268 ПКУ;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 ПКУ, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами, які уповноважуються сільською, радою або радою , справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

3.4.податковий період, базовий податковий (звітний) період визначений підпунктом 268.7.3. пункту 268.7 статті 268 ПКУ;

    3.5 особливості справляння збору встановлені  пунктом 268.6. статті 268 ПКУ

     3.6.порядок сплати збору встановлений пунктом  268.7. статті 268 ПКУ;

 

Секретар ради                                                               В. Підгірна

 

 

 

                                                                                    Додаток 4

                                                                                     до рішення ради

                                                                                     від______№_______

 

                   4.Збір за місця для паркування транспортних засобів

   4.1. платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням сільської  ради організовують провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках;

     4.2.об’єктом оподаткування земельна ділянка, яка згідно з рішенням сільської ради,  спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, а також комунальні гаражі, стоянки, паркінги (будівлі, споруди, їх частини), якіпобудовані за рахунок коштів місцевого бюджету, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні";

  4.3.базою оподаткуванняє площа земельної ділянки, відведена для паркування, а також площа комунальних гаражів, стоянок, паркінгів (будівель, споруд, їхчастин), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету;

4.4.ставки зборуза місця для паркування транспортних засобів  встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв. метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі  0,075 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року»;

     4.5.порядок обчислення та строки сплати збору вказані в пункті 268-     1.5. статті 268-1 ПКУ;

     4.6.базовий податковий (звітний) період  дорівнює календарному   кварталу.

 

Секретар ради                                                           В.Підгірна

 

                                                                           Додаток 5

                                                                           до рішення ради

                                                                            від__________№_____

 

         5.Єдинийподаток для суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності віднесені до першої та другої групи платників  єдиного податку визначених у підпунктах 1,2 пункту 293.2статті 293 ПКУ

 5.1.платники  податку  визначені статтею 291 ПКУ; 

 5.2.об’єкт оподаткування визначено статтею 292 ПКУ;

 5.3. база оподаткування  визначена статтею 292 ПКУ;   

5.4. ставки податку встановлюються в наступних розмірах:

1) для першої групи платників єдиного податку - 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;

2) для другої групи платників єдиного податку - 18 відсотків розміру мінімальної заробітної плати:

незалежно від виду господарської діяльності;

5.5.  податковий (звітний) період визначений  в статті 294 ПКУ;

5.6. порядок нарахування та строки сплати єдиного податку визначені  в статті 295 ПКУ.

5.7. ведення обліку та подання звітності патниками єдиного податку визначені статтею 296 ПКУ.

 

Секретар ради                                                           В.Підгірна

 

АНАЛІЗ  РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Легедзинської сільської  ради

                     «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік »

 

 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання

        

Згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

Податковим кодексом України визначено, що органи місцевого самоврядування приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та офіційно оприлюднюють до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.

Місцеві податки та збори зараховуються в повному обсязі до місцевого бюджету  та, відповідно до діючого законодавства, є джерелом формування загального фонду місцевого бюджету, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення нагальних потреб громади. Кошти від їх надходження спрямовуються на забезпечення діяльності функціонування бюджетних установ, благоустрій територій територіальної громади, виконання програм соціально-економічного розвитку Легедзинської територіальної громади.

Виходячи з вищевикладеного, з метою безумовного виконання Податкового кодексу України, недопущення суперечливих ситуацій, забезпечення дохідної частини місцевого бюджету, виконання програм соціально-економічного розвитку територіальної громади, Легедзинська  сільська рада має прийняти рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2020 рік »

У разі неприйняття рішення про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік, відповідно до пункту 12.3.5 статті 12  ПКУ, податки і збори будуть справлятимуться за мінімальними  ставкам, що спричинить втрати дохідної частини бюджету. Як наслідок будуть не профінансовані соціальні програми громади, а саме:

- утримання закладів дошкільної освіти (енергоносії, харчування, , комунальні послуги, тощо)  (50 тис. грн..);

- програма  « Турбота»  в частині соціального  захисту жителів

 села     (12тис. грн..);

-  поточний ремонт доріг (40 тис. грн..)

утриманнявуличного освітлення  (48 тис. грн..)

- та інші заходи.

 

Аналіз втрат до місцевого бюджету

 

 

з/п

Назва показника

У разі прийняття рішення про місцеві податки та збори на 2020 рік

У разі не прийняття рішення про місцеві податки та збори на 2020 рік

Відхилення,

тис. грн.

Ставка %

Очікуваний обсяг надходжень тис.грн.

Ставка%

 

Очікуваний обсяг надходжень тис.грн

1

Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки

(від 0,2% до 1% залежно від виду нерухомого майна

7

0

0

-7

2

Єдиний податок

І гр. 10 %

ІІ гр.  18%

 Не залежно від виду господарської діяльності

143

0

0

-143

3

*Туристичний

збір

0,5%- внутрішній

2% -  в’їзний

0

0

0

-

4

**Збір за місця  для паркування

транспортних засобів

0,075%

0

0

0

-

 

Разом (втрати до бюджету)

Х

Х

Х

Х

-150

У разі прийняття рішення «Про місцеві податки і збори на 2020 рік» очікується, що в бюджет Легедзинської громади надійдуть кошти у сумі 150 тис.грн.

 *Проаналізувати надходження від сплати туристичного збору не вбачається можливим, оскільки за період з 2016 по 2018 рр. кошти по зазначеному збору до місцевого бюджету не надходили через відсутність туристів.

**Проаналізувати надходження від сплати збору за паркування транспортних засобів не вбачається можливим, оскільки за період з 2016 по 2018 рр. кошти по зазначеному збору до місцевого бюджету не надходили через не визначеність земельної ділянки для паркування.

Разом з тим, при прийнятті рішення необхідно забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.

Таким чином, Легедзинська  рада, враховуючи пропозиції підприємців, не підвищувала ставки податків.  Розміри ставок місцевих податків і зборів залишаються на рівні минулорічних.

Важливість проблеми при затвердженні місцевих податків і зборів полягає в необхідності наповнення місцевого бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати податків на вирішення соціально-економічних проблем громади, благоустрій населених пунктів,  покращення інфраструктури.

         Враховуючи, вищевикладене, в Легедзинській сільській раді  розробляється проект рішення „Про місцеві податки і збори  на 2020 рік” та публікується в засобах масової інформації .

 

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

так

 

Держава

так

 

Суб’єкти господарювання

так

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

так

 

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

 Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією  сільської  ради.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки ставки податків, затверджені рішенням  Легедзинської сільської  ради  «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2019 рік»  від  22.06.2018 року № 26/1 застосовуються лише на 2019 рік.

 

II. Цілі державного регулювання

Цілі державного регулювання, безпосередньо пов'язані з розв'язанням проблеми:

Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі.

 Основними цілями регулювання є:

- здійснити планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;

- встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету;

 - встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;

 - забезпечити своєчасне надходження до сільського бюджету місцевих податків та зборів;

- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.

 

ІІІ.  Визначення та оцінка способів досягнення визначених цілей

1.    Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1.

Не виносити на розгляд сесії сільської ради та не приймати  рішення Легедзинської сільської ради «Про місцеві податки і збори на 2020 р »

У такому випадку відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Податкового кодексу України, місцеві податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Кодексом за  мінімальними ставками, що не сприятиме наповненню місцевого бюджету в можливих обсягах.

Через очікуванні втрати місцевого бюджету не можливо в повному обсязі профінансувати заходи соціального, економічного та інженерного значення (благоустрій, утримання комунальних закладів та інше.)

Альтернатива 2.

Прийняти  рішення «Про місцеві податки і збори на 2020 рік» у запропонованому вигляді

Прийняття даного рішення забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків і зборів на території села та відповідне наповнення місцевого бюджету.

Забезпечить  фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. Надходження коштів до місцевого бюджету дозволить профінансувати в повному об’ємі комунальні дошкільні навчальні заклади, благоустрій та інші соціальні програми.

Крім того, при визначенні розміру ставок податків та зборів, враховані пропозиції підприємців, що дозволить уникнути соціальної напруги та сприятиме підвищенню рівня довіри до місцевої влади.

Альтернатива 3

Встановлення максимальних ставок місцевих податків і зборів на 2020 рік.

 За рахунок прийняття максимальних ставок  можливе  перевиконання дохідної частини місцевого бюджету. Проте, прийняття такого рішення призведе до значного збільшення навантаження  на суб’єктів господарювання, що в свою чергу призведе  до нарахування пені, штрафних санкцій за несвоєчасну сплату,  збільшить недоїмку із сплати податків і зборів.  Можливе скорочення  кількості зареєстрованих СПД. Можливе виникнення соціальної напруги,  непорозуміння між місцевою владою та СПД.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи

 Вигоди

  Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Втрати місцевого бюджету у сумі 150 тис. грн., за рахунок сплати податків за мінімальними ставками

Альтернатива 2

1. Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень.

2. Забезпечить відповідні надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів (прогнозована сума 150 тис. грн.).

3.Створить сприятливі фінансові можливості сільської влади для задоволення соціальних та інших потреб територіальної громади.

4. Вдосконалить відносини між місцевою владою та СПД .

Відсутні

Альтернатива 3

Додаткові  надходження коштів до місцевого бюджету (орієнтовно у сумі 300 тис.грн.) та спрямування їх на соціально-економічний розвиток громади

Існування ризику переходу діяльності суб’єктів господарювання в «тінь» та несплата податків. Погіршення іміджу місцевої влади.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

 Вигоди

  Витрати

Альтернатива 1

Сплата податку за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

Відсутні

Альтернатива 2

Вирішення соціально-економічних проблем громади за рахунок наповнення дохідної частини місцевого бюджету

Сплата податків за встановленими ставками

Альтернатива 3

Вирішення більшої кількості соціальних проблем села  за рахунок значного зростання дохідної частини сільського  бюджету

Надмірне податкове  навантаження призведе до несвоєчасних сплати місцевих податків та зборів, а це в свою чергу до нарахування пені та штрафних санкцій.

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

За даними Тальнівського відділення Звенигородської  ОДПІ станом на 01.01.2019 року

                    

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць*

0

0

0

20

20

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0 %

0 %

0 %

100%

100 %

 

Вид альтернативи

 Вигоди

  Витрати

Альтернатива 1

Сплата податків і зборів за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

Відсутні

Альтернатива 2

Сплата податків і зборів за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян.

Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.

Вдосконалить відносини між місцевою владою та суб’єктами господарювання,  пов’язаних зі справлянням податків та зборів, оскільки враховані пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності.

Затрати часу, необхідні для ознайомлення з рішенням про місцеві податки і збори.

Сплата податків за запропонованими ставками (150 тис. грн.).

 

Альтернатива  3

 

Відсутні.

За рахунок прийняття максимальних ставок додаткові витрати орієнтовно будуть складати 300 тис.грн. Надмірне податкове  навантаження спричинить додаткові (непомірні) витрати малого бізнесу .

У зв’язку з відсутністю суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва, що підпадають під дію регуляторного акту, витрати на  одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного  акта згідно Додатка 2 до Методики проведення аналізу впливу  регуляторного актане розраховувалися.

         

 ІV.  Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей        

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності ( за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1 - цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

Така альтернатива є не прийнятною, оскільки місцеві податки та збори будуть сплачуватися платниками відповідно  до Податкового  кодексу України за мінімальними ставками,  громадяни  втратять додаткові пільги. Зменшаться надходження до місцевого бюджету , а це не дозволить  профінансувати  в повній мірі соціально-економічні та інші  програми. Очікуванні втрати до  місцевого бюджету складатимуть 150  тис. грн..

 

Альтернатива 2

3 - цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть)

Прийняття даного рішення сільської  ради забезпечить досягнути встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків і зборів на території села  та відповідне наповнення місцевого бюджету. До бюджету Легедзинської територіальної громади надійде орієнтовно 150 тис. грн. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податків і зборів.

 Альтернатива  3

2- цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті частково

Надмірне податкове навантаження на суб’єктів господарювання  знівелює вигоди від збільшення дохідної частини бюджету, а саме існує ризик переходу  суб’єктів господарювання   в «тінь». Балансу інтересів досягнуто не буде.

                     

Рейтинг результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

Наповнення місцевого бюджету та спрямування фінансового ресурсу на соціально-економічний розвиток громади.(орієнтовно 150 тис.грн..)

 Сплата податків і зборів СПД та громадянами за обґрунтованими ставками. 

Сплата податків за запропонованими ставками –

150 тис. грн.

Детальна інформація у М-Тест.

Наповнення місцевого бюджету, збереження кількості суб’єктів господарювання та робочих місць

Альтернатива 3

Додаткові надходження коштів до місцевого бюджету (300 тис.грн.) та спрямування їх  на вирішення соціальних проблем територіальної   громади .

Надмірне податкове навантаження (300 тис.грн. ) спричинить занепад малого бізнесу.

 

Додаткове наповнення сільського  бюджету.

Надмірне навантаження на СПД, можливе скорочення кількості СПД.

Альтернатива 1

Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

Зменшення надходжень у місцевий бюджет.

Сумарні витрати, 150 тис. грн.

Зменшення надходжень до сільського бюджету, підвищення соціальної напруги за причини погіршення якості життя членів громади

 

    

Рейтинг

 

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

Альтернатива є  доцільною. Прийняття рішення забезпечить наповнення  місцевого  бюджету. Податкове навантаження для платників  місцевих податків і зборів не буде надмірним. Досягнення балансу інтересів  органу місцевого самоврядування та платників  місцевих податків і зборів.

Зміни до чинного законодавства:

-                  Податкового кодексу України;

-                  Бюджетного кодексу України;

-                  Земельного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

Виникнення податкового боргу про причині не сплати місцевих податків та зборів.

Альтернатива 3

Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Надмірне податкове навантаження на суб'єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини місцевого бюджету. Балансу інтересів досягнути неможливо.

Зміни до чинного законодавства:

-                  Податкового кодексу України;

-                  Бюджетного кодексу України;

-                  Земельного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

Виникнення податкового боргу про причині не сплати місцевих податків та зборів.

Альтернатива 1

У разі неприйняття регуляторного акта, податок справлятиметься по мінімальним ставкам, що спричинить втрати доходної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм.  Вказана альтернатива є неприйнятною.

Зміни до чинного законодавства:

-                  Податкового кодексу України;

-                  Бюджетного кодексу України;

-                  Земельного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

           Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно - обґрунтованих місцевих податків та зборів,  що є посильними для платників податків, та забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування – Легедзинської сільськоїради.

                                                                                        

          V. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

 

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території Легедзинської сільської ради  аналітичних показників Звенигородської ОДПІ (Тальнівське відділення) Черкаської області, інформації бухгалтерської служби  Легедзинської сільської ради  станом на 01.01.2019 року, проведених консультацій, нарад та зустрічей, основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми є встановлення запропонованих місцевих податків і зборів на 2020 рік.

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта: 

Розробка проекту рішення Легедзинської сільської  ради "Про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 р. " та АРВ до нього.

Проведення консультацій з суб'єктами господарювання.

Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій і зауважень.

 Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4, 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.

Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії сільської  ради.

Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.

Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

За результатами проведених розрахунків очікуваних  витрат та вигод СПД, прогнозується, що прийняття зазначеного проекту рішення дозволить забезпечити  баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування. А його застосування буде ефективним для вирішення проблеми, зазначеній в розділі І цього АРВ.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Тест малого підприємництва додається.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Термін дії акта:

один рік

Обґрунтування запропонованого терміну дії акта:

У разі, якщо сільська  рада у термін до 01 липня не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норм цього Кодексу, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів. Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків та зборів, що справляються в установленому ПКУ порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

 

VIII.  Визначення показників результативності дії регуляторного акта

-   Розмір надходжень до  місцевого бюджету , пов'язаних з дією акта.

-   Кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта.

-   Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаними з виконаннями вимог акту.

-   Рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта

 

Прогнозні показники результативності.

п/н

Назва показника

У разі прийняття рішення про місцеві податки та збори на 2020 р.

тис. грн.

1

Разом надходжень до місцевого бюджету(очікуваний обсяг надходжень), в тому числі:

150 тис. грн.

 

- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

7 тис. грн.

 

- Єдиний податок

143 тис. грн.

 

- туристичний збір

0 тис. грн.

 

-збір за місця для паркування  транспортних засобів

0 тис. грн.

2

Кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта

20

 

3

Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб’єкта .

2 години

4

Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаними з виконаннями вимог акту.(на сплату податків)

150 тис. грн.

5

Рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта,

Оприлюднені повідомлення, проект рішення, АРВ:

- на офіційному сайті Легедзинської сільської ради ;

- в газеті «Тальнівщина»

 Високий

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися виконавчим комітетом Легедзинської  ради.

Метод проведення відстеження результативності:

Статистичний

Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:

Статистичні

- аналітичні показники Звенигородської ОДПІ (Тальнівське відділення) у Черкаській області;

- інформація бухгалтерської служби сільської  ради.

 Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися до дня набрання чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності буде здійснюватися за три місяці  до  дня  закінчення визначеного строкудії регуляторного акта.

 

Сільський голова                                                           С.Гульченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток ____

до аналізу регуляторного впливу

 

ТЕСТ

 малого підприємництва (М-Тест)

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з _01.04. 2019 р. по 16.04 2019 р.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

 

 Консультації, робочі зустрічі.

8

Обговорено запропоновані ставки податків. Отримано інформацію від представників мікро підприємництва щодо необхідних ресурсів, а саме їх витрат (витрат часу та матеріальних) на запровадження регулювання

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

 кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: (одиниць), мікропідприємництва  20 (одиниць)

 

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив  100,00 (відсотків)

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

 

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік провадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

 

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0

0

0

5

Інші процедури

(сплата податків та зборів, визначених рішеннями  Легедзинської сільської  ради на 2020 рік), гривень

 

7500

-

-

6

Разом, гривень Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

7500

0

0

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

20

8

Сумарно, гривень Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб' єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

150 000

0

0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

1.5 год*25.13 грн= 37,695

0

0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання: Внесення змін до внутрішніх процедур обліку та звітності

0,5 год*25.13 грн=12.565

0

0

11

Процедури офіційного звітування

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

50.26

Х

0

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

20

16

Сумарно, гривень

1005.2

Х

0

           

 

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ

 на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікропідприємництва

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За п’ять років, гривень

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

150 000

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

1005.2

0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

151 005,2

0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0

0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

151 005,2

0

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі аналізу статистичних даних, що наданні  бухгалтерською службою виконавчого комітету Легедзинської сільської ради та під час консультацій, проведених із суб’єктами підприємництва, визначено, що зазначені ставки податків є прийнятними для суб’єктів малого підприємництва. 

 

Сільський голова                                                       С.Гульченко